Skip to main content

Manage outdated or unsupported agents

Use the agent dashboard to determine whether your deployed agents are outdated or unsupported.

Before you begin

  • ロールベースのアクセス制御を使用している場合、組織管理アクションを持つロールが必要です。

  • 組織のユーザとグループを使用している場合は、組織の管理者ロール(Administrator)が必要です。

Steps

  1. エージェントダッシュボードを開く:

    • 左側のナビゲーションの「管理」で、「エージェント管理」を選択します。Northstar

    • Contrast: ヘッダーから「管理」を選択し、まだ選択されていない場合は「エージェント管理」を選択します。

  2. Optional: To view only agents that are outdated or unsupported, select Filters > Condition and then, select Outdated.

  3. Review the list of agents in the Condition column.

    Outdated indicates that a newer version of the agent exists or the version of the deployed agent is no longer supported.

  4. Review the versions of the agent in the Version column.

  5. Review the supported technologies for individual agents to identify supported versions.

    Java PHP
    .NET Framework Python
    .NET Core Go
    Node.js 
  6. Upgrade your agents, if necessary.