Manage agent configuration conflicts
Use the agent dashboard to review agent configuration conflicts.
Before you begin
ロールベースのアクセス制御を使用している場合、組織管理アクションを持つロールが必要です。
組織のユーザとグループを使用している場合は、組織の管理者ロール(Administrator)が必要です。
Steps
エージェントダッシュボードを開く:
左側のナビゲーションの「管理」で、「エージェント管理」を選択します。Northstar
Contrast: ヘッダーから「管理」を選択し、まだ選択されていない場合は「エージェント管理」を選択します。
Optional: To view only agents that have configuration conflicts select Filters > Condition and then, select Overridden.
Select the row of an agent that shows
Overriddenin the Condition column.In the agent details panel, review the list of overridden agent settings and the effective configuration settings.
Best practice: Using order of precedence, determine which agent setting you can safely delete, keeping only the settings that are in effect.
It is not required that you delete the conflicting agent settings. The Effective configuration section in the agent dashboard shows which settings the agent is using.